poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Przegląd instalacji LPG po przejechaniu kolejnych 10 tys. km. Jak zwykle w Speed Gaz - Auto Gaz Chrzanów szybko, sprawnie i bez problemów.

Fajnie wygląda ta niemiecka książeczka serwisowa z polskim wpisem :)


Ciekawostka. Od kilkunastu dni po przełączeniu na gaz słyszałem sygnał, który mówi o przełączaniu na benzynę. Sygnał był, przełączenie nie następowało (i dobrze). Nie wiedziałem, co się dzieje, ale instalacja działała dobrze, więc nie podnosiłem alarmu. Wiedząc, że i tak za chwilę muszę jechać na przegląd.

Co się okazało? Otóż instalacja Solaris ma system, który automatycznie przypomina o konieczności serwisu. Minęło ileś tam godzin/mil/zużytych litrów LPG i wzbudził się alarm. Pewnie nikt tego nigdy nie kasował. Poprosiłem pana Marcina o wyłączenie mi tego ustrojstwa na stałe. Mając pod domem dwa samochody z instalacją gazową, doskonale pamiętam o serwisie co 10 tys. km.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz