piątek, 14 listopada 2014

Kolejny Vehicross do sprzedania - tanio!

Na byłej Tablicy:
http://olx.pl/oferta/samochod-vehicross-terenowka-CID5-ID7ypsT.html#2eb72d2b9f

pojawił się kolejny Vehicross do sprzedania. Za 28 tysięcy złotych. Gdzie jest haczyk?

Na 99,9% z właścicielem tego pojazdu rozmawiałem telefonicznie w okolicach maja/czerwca, bo miałem cynk, że chce sprzedać swoje cudo. W dwóch zdaniach: samochód jest w Sosnowcu i okolicach, był remontowany pod kątem silnika (jak ja dzwoniłem, zakładam, że remont zakończony), ma na swoim koncie wiele wypraw off-roadowych, poznał i błotko i las i rzeki. Tego właściciel nie ukrywa. Można na YT znaleźć jakieś filmy nawet. Aha, ma założony gaz (jak mój).

Właściciel również nie ukrywa, że blacharsko auto wymaga interwencji. Nie mówił nic o rdzy, a raczej uszkodzeniach, rysach, pęknięciach. Trzeba więc pewnie wydać kilka/kilkanaście tysięcy złotych. Stąd cena 28 tys. zł.

Tak czy siak - oferta warta rozważenia. Jeżeli ktoś szuka VX-a do remontu, warto zadzwonić. Zwłaszcza, że ogłoszeń sprzedaży w Polsce za dużo to nie ma :) Aktualnie jest to jedyna oferta.


2 komentarze:

  1. JDM, kierownica z prawej strony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Sprawdzałeś? Bo mi się wydawało, jak rozmawiałem z tym człowiekiem, że to była wersja z USA. Ale głowy nie dam sobie uciąć.

      Usuń